Järvsö

Järvsö är en ort som utvecklats starkt de senaste 30 åren, Destination Järvsö AB bildades 2008 och några år senare konstaterades att det saknades en samlad bild av Järvsö som besöksort vilket påverkat genomslag i kommunikation och aktiviteter. Det hade blivit hög tid för Järvsö att skapa ett varumärke. Ett varumärke som skulle bidra till ett hållbarare och starkare Järvsö.

Tillsammans med styrgruppen drev vi under 4 månader en process som involverade ett hundratal företagare, föreningar och privatpersoner där vi levererade en gedigen omvärldsanalys som tillsammans med genomarbetade workshops resulterade i en ny varumärkesplattform och strategi.

Ny vision, varumärkesplattform, grafiskt Identitet och strategi som paketerades i Järvsöboken - Det stora klivet. 2019 uppgraderas plattformen Järvsöboken- Nästa stora kliv med nya mätningar som visade att kännedomen om Järvsö ökat över 100% och att NPS stigit ytterligare och ligger långt över branschstandard, vilket betyder att Järvsös gäster är starka ambassadörer.

Föregående
Föregående

BOLLNÄS

Nästa
Nästa

DESTINATION SUNDSVALL